30 maj 2014

Alltid och konstant dåligt samvete

Jag har ständigt dåligt samvete för allt jag gör och inte gör!
Hur orkar jag leva med mig själv egentligen?
Jag får dåligt samvete för att jag pratar för mycket, gav liksom lite
för lite utrymme/plats för en som jag pratade med.
Varför ska jag jämt ha massor att prata om?
Jag har ju inget vettigt att säga ändå!!!!
Jag mår så bra de dagar då jag lyckas hålla käften och lyssna istället för
att babbla på hela tiden!
Varför är det så tror ni?
Alla människor kan ju faktiskt inte vara tystlåtna eller alla pratglada,
så det måste finnas en balans, men hur kommer jag över självföraktet?

Dåligt samvete är väl befogat när man gjort något medvetet val att göra fel, eller ?
Befogat är det endast då enligt mig, men när man kämpar och verkligen gör allt i sin makt
och ÄNDÅ Hr dåligt samvete, vad gör man då?
Ush!!!
Ush!!
'Ush!
Min lillasyster är så sjukt duktig på att pussla ihop dagarna så att hon kommer
iväg och tränar, nu hoppas jag på att hon snart får se resultat på mödan så hon blir
inspirerad av att fortsätta sin viktresa.
Heja, heja!

Själv ska jag köra Skaldemans nästa vecka, tror att syrran var på hon också!
Heja heja oss!

Ikväll har jag varit rätt trött på livet... Inte så att jag inte vill finnas till utan mer frustrerad
och FÖRBANNAD för att vissa människor inte förstår bättre??,? Grrrr!

Älskar dig, min fina solstråle till syster!
Kram från Storasyster❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för din kommentar!