9 maj 2014

Ärlig, intensiv och djup person

Kan inte riktigt förstå att tiden går så förbannat fort.
Jag har varit sjukskriven ett år och det känns som att jag nyligen blev sjukskriven.
Dagarna går fort, det hade jag inte förväntat mig, jag som alltid tyckt att tiden går långsamt när man varit sjuk.... Konstigt tycker jag?!

Jag fick prata några ord på FaceTime med din far och det kändes obehagligt just för att han såg så sliten ut, det är så tragiskt! Jag blir så ledsen för
Man vill ju förstå varför han har det som han har det, vad känner han egentligen, dricker han för att han har ångest? Skulle vara intressant att veta.

Jag tycker att du är fantastiskt duktig nu när du tagit LCHF på allvar, tummen upp för dig min älskade syster! Det finns jävlar anamma i dig och där känner jag igen mig själv, men inte för tillfället nu när jag är utmattad men annars :)
Starkt jobbat hittills, 8 dagar och så har du gått ner 3 kg , yes!

I går hade jag en riktigt eländig kväll och jag är så tacksam för att du finns där, men jag är så förbannat rädd att jag ska ösa all min skit på dig att du kommer att "dumpa" mig... Jag är så van att folk "lämnar" mig för att jag är för ärlig och alldeles för intensivv och djup person.
Jag vill bara inte ha några ytliga relationer, jag vill ha äkta vänskap, i vått och torrt du vet :)
Vill bara säga att du är guld värd, älskar dig och barnen jätte mycket!
Tack för att du finns!

Kram från Storasyster

1 kommentar:

  1. Nu känner jag inte till någonting om din systers far, men vad jag förstår så dricker människor därför att de har ångest - eller någon annan jobbig känsla de vill döva. Det är bara det att drickande skapar ännu mer ångest, och så dricker de ännu mer. Det blir en ond spiral som man behöver hjälp för att ta sig ur. Och för att få hjälp så måste man själv vilja ha hjälp med att sluta dricka. Kram till dig och din syster! ♥

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar!