7 maj 2014

Jobbigt !!

Usch, det har varit grymt jobbiga dagar här hemma med en sjuk plutt . Efter tre nätter då jag knappt fått sova något så börjar jag vara ganska slut. Ikväll av alla kvällar så vill han inte ens sova , får kämpa på...till slut somnar han för trött är han, det ser ju vem som helst . Längtar även till badet jag bestämt jag ska ta bara han somnar så. Nu får det vända med hans mående!! 

Annars har jag väl inte hunnit tänka så mkt på nånting, vårda sjuk barn o finnas för dem andra o LCHF :)
Flyter på bra o mår prima skinka men ikväll fick jag lite ångest efter att jag ätit då jag tyckte att jag ätit för mkt korv...usch, var ändå över en vecka sen jag kände nå matångest, inte saknat det ett dugg !! O heja mig ändå!! Haha hoppas bara att vågen snart visar nåt roligt :) 

Blev inte roligare än såhär denna gång , knappar på mobilen o det är så jobbigt så får bli en sånhär kort en :) 

Nu skutt i badet för plutten har Äntligen somnat !

Kramisar från lillersyrran ❤️

1 kommentar:

  1. Hoppas att Plutten kryar på sig och att du får sova snart! Kram!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar!