29 maj 2014

Lika men ändå olika!

Jag känner igen mig. Vill alltid ha nåt smart att säga, nå råd att ge, allra helst svaren. Och många många gånger har man inte det , o då känner jag mig rejält misslyckad. Allt detta även fast jag inte ens känner mig att jag skulle ha nåt att tillföra , förstår du hur jag menar då ?

oj så mitt liv är helt annorlunda nuförtiden, om man jämnför med mitt liv för ca 5 veckor sen tex. Mår på så många sätt så mkt bättre och vissa dagar minns jag inte ens att jag faktiskt mår/mått dåligt...sen att det brukar komma som en rejäl käftsmäll dan efter , är ju en annan sak.
Dygnen hade få timmar förut när jag knappt gjorde nåt förutom greja hemma, men NU fattas det verkligen timmar. Största skillnaden nu är att så gott som varje dag hitta tid och möjlighet att ta sig till gymet. Inte så lätt alltid men är glad att mamma hjälper mig så mycket nu som hon gör. Många pass skulle jag aldrig kunna ta om hon inte hjälpte. SÅ jag hoppas hon är sugen att hjälpa ett bra tag till så att lillfisen hinner bli lite större och då kan han hänga med även på dem passen, inte bara styrketräningen.
Önskar bara att det syntes nånstans, så som jag kämpar...men men..det kommer väl, kanske...nångång...:o/

Snart sommarlov för barnen! Underbart!! Själv ska jag arbetsträna under hela sommaren, tur att det bara är så få dagar och så få timmar så jag ändå hinner göra en hel del med barnen. Första vi ska göra är att åka igen till Gustavsvik och härja en hel dag. Får bli lite av en tradition tror jag, vi åkte förra året också...direkt första sommarlovsdagen och Så kul vi hade! Älskar sommaren och all den lediga tiden med mina älskade barn <3

Ända sen familjerätten för en? vecka sen så har jag varit påväg flera gånger att skriva vad som sades till mellangrabbens pappa men....jag vågar inte riktigt, eller vill inte vara med om hans skitsvar till allt jag skriver..OM han skriver nåt öht ...men får försöka ta till mig lite mod och få det gjort under helgen...kanske....Inte så att han bryr sig heller, tror han är inne på 3:e veckan nu med att inte höra av sig på något sätt till sin son...., och det är jag som är skitet ??

Nu gör oss iordning, blir nog o ta sig till gymet redan nu så vi har eftermiddagen till att bara slöa :)

Älskar dig!

Kramisar från lillesyrran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för din kommentar!