6 maj 2014

Mamma har hittat livsgnistan igen

Jag måste bara skriva att det känns så otroligt skönt att veta att mamma blir hjälpt av medicinen och att hon äntligen har en samtalskontakt!
Jag har gått och oroat mig och haft dåligt samvete just för att jag inget kan göra för henne.
Hon förtjänar verkligen att få leva lycklig resten av sitt liv, göra som hon vill, äta det hon vill, ja, helt enkelt bestämma själv!
Vår mamma har djupa sår sedan många år tillbaka som hon inte tagit itu med, hon har mått fruktansvärt dåligt mycket länge, hon har inte velat ha hjälp för inte är det något fel på henne och så förtjänar hon ingen hjälp enligt henne själv.
Det måste jag få säga att det gör fruktansvärt ont i mig!!
HON FÅR INTE SÄGA SÅ för vi bryr oss om henne och vill att hon ska må bra!
Finns inga ord som skulle beskriva min glädje om mamma äntligen fick hjälp med att förstå hur viktig och älskad hon är!

Kan man må så här bra av medicinen frågade hon mig idag och hon lät verkligen förvånad,
i samma andetag sa hon, jag har nog gått miste om 45 år av mitt liv, jag hade ingen aning om att man kan må så här bra!!! Det gör ont att höra, men samtidigt är det väldigt skönt att hon äntligen fått en livsgnista och mer glädje i sitt liv.
Önskar henne bara det bästa för framtiden❤️

Hur tycker du att mamma är nu, du som lever nära henne?

Kram från Storasyster

1 kommentar:

Tack snälla för din kommentar!