22 maj 2014

Obeskrivligt konstigt, fantastiskt men ändå.......

Många bra saker händer. Många bra saker som Jag ser till att det händer i mitt liv just nu men jag kommer inte ifrån mitt mående. Kan det vara att det är så mkt just nu att allt bara snurrar i skallen o jag bara inte kan få min energi att räcka ? Gillar inte alls när jag blir sådär stressad och det bara bankar i bröstet. När jag inte har tålamodet med allt som händer utan att bli irriterad.

Jag är nästan lite livrädd för allt det nya som sker. Att jag genomfört saker som jag varit SÅ rädd för.

Usch näe, jag får inte ner så mkt mer just nu...bara snurrar och känner hur det börjar banka i bröstet. Får ta min vattenflaska och krypa under täcket o bara ta djupa andetag.......

Utan dig skulle jag inte klara mig ! <3 Tack för att du finns, och att du är den du är <3

Kramar i massor från Lillasystern

1 kommentar:

  1. Förändringar är skrämmande! Även om det är förändringar till det bättre och som man själv vill. Det blir jättejobbigt ändå. Jag står själv inför en väldigt stor förändring som jag både vill och är livrädd för på samma gång. Kram

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar!