20 april 2014

10 saker som jag tror att du inte vet om mig

Jag skriver och skriver för att jag inte har nåt annat i mitt liv !
Skoja bara, men jag är lite knas, mycket bubblar inom mig så hoppas det är ok att jag skriver igen.?
Syrran, jag måste säga att jag längtar att få läsa dina inlägg, jag uppdaterar och kollar här på sidan flera gå ger per dag om du skrivit något. Längtar så att få veta mer om dig!
Vi kan väl göra en det visste du inte om mig lista?!
JAA, vad roligt... Jag börjar !

10 saker du inte visste/vet om mig!

1. Jag hatar spindlar, silverfiskar och ormar. Mår illa och får riktiga obehagskänslor
när jag ser ormar på tv eller spindlar i tvättstugan. Fobi?
2. Jag gråter när jag ser lejon eller andra djur döda för sin föda.
3. Jag har känt mig väldigt ensam och oönskad, som om jag inte har haft några syskon, fast jag har många "halvsyskon". Är ensam mellan mamma och pappa och det har plågat mig, alla andra har helsyskon.
4. Jag kör alltid för fort och gasar extra om jag ser att det börjar slå om till rött i trafikljusen.
5. Jag har lätt för att förlåta människor, men att förlåta mig själv kan jag inte!
6. Jag är aldrig nöjd, vill hela tiden utvecklas, ändra på saker, bli bättre.. Och det nu!
7. Jag vet inte vad jag egentligen vill, vill allt och inget samtidigt!
8. Jag har svårt att leva i nuet.
9. Jag har stulit kläder, smink, parfym och godis från affärer när jag var ung. ( jag åkte dit som tur var ;) )
10. Jag skämdes för att åka i våran bil, PW:n du vet som vi hade när vi var små.

Det finns några fler grejer men vi får ta det en annan gång, nu är det din tur!
Tror att du visste några eller kanske alla svar redan...

Kram från Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för din kommentar!