29 april 2014

Värdelös mamma

Jag måste få skriva av mig!

Jag känner mig som världens sämsta mamma!
Jag har gjort det mesta fel!
Det gör så förbannat ont just nu, känner mig så oerhört liten och obetydlig!
Vill ju bara att mitt barn ska må bra, känna sig älskad och uppskattad som hon är!
Vad sjutton ska man göra, när man känner sig så liten?
Otillräcklig, som att man inte gjort något rätt i livet, vad gör man???
När mitt barn känner sig som svarta fåret och ovälkommen när släkten samlas, vad beror det på egentligen?
Själv vill jag gärna umgås med henne så mycket jag kan, vad är det då för signaler som hon har registrerat ?
Ush, jag HATAR att veta att hon INTE känner sig älskad, värdefull och älskad!!
Vad ska jag göra ? Sitter bara och gråter!!!!!

Kram från en Storasyster utan svar!

2 kommentarer:

Tack snälla för din kommentar!