14 april 2014

Hållt igång...

Nu var äntligen helgen slut och jag inte har så mkt tid för mig att grubbla på saker och ting. Nu är det en ny vecka att bara bita ihop och ösa på. Iofs blir det bara en kort sådan vecka eftersom jag endast jobbar idag och imorgon. På torsdag är det tänkt att det ska skötas ärenden och shoppas och bara ha sådär mysigt du vet. Äta ute och umgås med barnen. Men det vet man ungefär hur den blir när mamma också ska med. Måste fixa med hennes saker också när vi ändå ska ner på stan, och det kommer ju bli som det alltid blir. Tykna blickar och kommentarer. Pappa kommer jag som tur är inte se mkt av på en vecka typ då han imorgon åker iväg till Finland. Välbehövlig paus för mig. Måste slå mig fri från dem. Men hur, det är det som är det svåra.
Känns bara som att jag upprepar mig med allting, men det är ju lite så. Allt snurrar bara runt o runt o man gör som man alltid gjort och därför mår man som man alltid gjort. En dag kanske vi märker nån skillnad i vad och hur man skriver och det kanske är när man kommit nånstans med "helandet av själen" .

Jag känner mig så glad för våran kontakt som vi har fått. Jag är SÅ glad för varje sms, alla samtal som vi har. Det är precis vad jag alltid velat. Tycker det är så skönt att veta att vi påbörjat byggandet av våran systerrelation. Bit för bit. Att vi båda vet att vi ALLTID kan vara ärliga till varandra om Allting! Oavsett hur jobbigt det är. Finns här för dig Alltid! Natt som dag! När du är glad eller ledsen.  Har alltid älskat dig och kommer Alltid att göra det, oavsett!!

Kramar från Lillasyrran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för din kommentar!