25 april 2014

..inte vet jag....

men prestationsångest får jag iaf efter att jag läser dina inlägg HAHA .
Jag är ju som jag är och skriver som jag gör. Jag kan ju inte bli Du liksom, hur ofta jag än har önskat mig det.
 Så många MÅSTEN i min skalle just nu och det som stör mig mest är att jag måste verkligen komma igång med min viktminskning. Jag förstår inte. HUR ska nån kunna tycka att jag ens är söt när jag ser ut som jag gör. Det här är ju en sån där sak som jag också levt med hela mitt liv. Usch, blir bara illamående av tanken att dejta eller synas öht just nu. Inte för att jag dejtar men bara tanken av det blir HJÄLP lixom.

Nu svamlar jag en hel massa igen men det är ungefär såhär det i mitt huvud just nu, RÖRIGT! .
Hemmet..måste städas, tvättas , hållas iordning. Barnen...måste finnas till dem, ta hand om dem, fixa mat jaa göra allt som måste göras med barn. Jobbet...att bara orka bry sig ..SUCK! Min vikt o utseende...banta banta banta...inte äta, äta , äta sen eller inte alls, nutrilett ,lchf....eller va FAAN! blir helt jävla knäpp! ...
Kärlek....vilja älska, bli älskad, LIVRÄDD, Sårbar, vill inte utsätta mig för det.....o så snurrar det runt.

Nu tar jag min tragiska skalle o stänger av den. Sätter mig i soffan och kollar på barnprogram med min busiga Fjutt istället.

Älskar Dig ! <3

Kramisar från Lillesyrran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för din kommentar!