27 april 2014

både värdelöst och skitbra!!

Den här dagen har varit alltså både ock. Min hypokondri försöker tränga sig igenom och skapa kaos men jag VÄGRAR låta den göra det. Kämpar emot med tänder o naglar, VÄGRAR!! Samtidigt i det hela så har vi ändå haft en rätt så skön dag. Åkte iväg med pojkarna och tittade på ankor , massa vatten och båtar. Såklart mumsades det även glass. Åkte sen efteråt och åt kvällsmat hos mamma. Första gräsklippningen har jag också gjort här, det var ju kul . Men som sagt så är det att man försöker i sin känslo och måendeKaos ändå hitta på saker att göra som är trevligt för barnen och som skingrar mina tankar lite granna. Idag har jag även mått riktigt piss just ang det vi skrev tidigare, vikten. Nånting måste jag göra åt det som sagt, och jag måste börja typ förra veckan redan. Det drar ner mig också nåt oerhört! Det är inte lösningen till allt men det är där största delen av mitt självförtroende sitter .
Får bli nån typ av blandning av lchf o nutrilett, typ...om det går att blanda ??
Vi får kanske ta per tele nån dag o gå igenom lite basics eller om du har lust att skriva här..så jag har lite att gå på. Att surfa runt o läsa om lchf ger mig nämligen ingenting .

Nu gå och kika lite kvällstv med busen o sen dags för nattning,imorgon är det joppet igen.

Kramisar från Din lillesyrra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för din kommentar!